Οι δηλώσεις του Σούλτς για ύπαρξη ανθρωπιστικής κρίσης στην Ελλάδα και κυρίως αυτές του Γιούνκερ περί πακέτου βοήθειας για τον περιορισμό της, προκάλεσαν θετικές κρίσεις από τους εκπροσώπους της κυβέρνησης προς το πρόσωπο τους.
Δηλαδή από τους ίδιους που λοιδορούσαν τον Γιούνκερ, αλλά κι αυτούς που έβρισκαν προκλητικό τον Σουλτς. Τον πρώτο βέβαια, κάποιοι άλλοι τον έβρισκαν ''καλό φίλο της Ελλάδας''. Τέλος πάντων !
Η φιλολογία των τελευταίων ημερών στο εσωτερικό της χώρας, οι ακρότητες και οι λεκτικές υπερβολές είναι γνωστές σε όλους. Όπως γνωστή είναι και η συνήθεια με την οποία αντιμετωπίζουμε τους ξένους.
Εύκολα κολλάμε την ταμπέλα του ανθέλληνα σε όποιον λέει αρνητικό για εμάς. Μας ενοχλεί ακόμα κι όταν είναι σωστό ...
Το ίδιο εύκολα βέβαια, αλλάζουμε στάση και χαρακτηρίζουμε φιλέλληνα όποιον κάνει δηλώσεις που μας κολακεύουν. ¨Εστω κι αν δεν είναι χρήσιμες ...
Πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν πια Φιλέλληνες, ούτε όμως κι Ανθέλληνες ;;;
Υπάρχει άλλος λαός που να χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο για τον εαυτό του; Αλλά και πόσο ανιστόρητα κι υποκριτικά χρησιμοποιείται ...
Υπάρχει άλλος λαός που να χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο για τον εαυτό του; Αλλά και πόσο ανιστόρητα κι υποκριτικά χρησιμοποιείται ...
Διότι γνωρίζουμε , ότι ακόμα κι εκείνοι που η Ελληνική Ιστορία τους απέδωσε τον χαρακτηρισμό - δηλαδή στους φίλους του αρχαίου ελληνικού πνεύματος- , ένιωσαν τεράστια απόγνωση για τα καμώματα της φυλής μας, με το που πάτησαν το πόδι τους στην Ελλάδα .
Και ότι σήμερα, όταν η νεοελληνική κοινωνία αναφέρεται σε έναν Λόρδο Μπάιρον, δίπλα στο ''φιλέλληνας'' κολλάει με σαρκασμό και το ''πούστης''.
Τόσο σεβασμό δείχνουμε στους ιστορικούς Φιλέλληνες !
Και ότι σήμερα, όταν η νεοελληνική κοινωνία αναφέρεται σε έναν Λόρδο Μπάιρον, δίπλα στο ''φιλέλληνας'' κολλάει με σαρκασμό και το ''πούστης''.
Τόσο σεβασμό δείχνουμε στους ιστορικούς Φιλέλληνες !
Θα μου πεις, εδώ επαναλαμβάνουμε φιλάρεσκα το ''Πας μη ¨Ελλην ... βάρβαρος''.
Η νεοελληνική κοινωνία της υποκουλτούρας, του νταηλικιού, της ψευτομαγκιάς, της κουτοπονηριάς,της έλλειψης ουσιαστικής παιδείας ,αλλά και των απέραντων βαρβαροτήτων σε σχολές , δρόμους, γήπεδα, φυλακές, ομοφυλόφιλους,αλλοδαπούς, ζώα κλπ, έχει το ανάστημα να χαρακτηρίζει όλους τους ''άλλους'' ως βαρβάρους ;