Η περίπτωση του Κατρούγκαλου δεν είναι μοναδική .Πολλοί ήταν αυτοί που ''εβγαλαν'' λεφτά μέσα στην κρίση. Χρηματιστές, βιομήχανοι, επιχειρηματίες, τραπεζικοί, πολιτικοί και λοιποί ''δεξιοί'' !
Όταν όμως αυτό γίνεται από ''αριστερούς'' προς εργαζομένους, πασπαλισμένο με φιλεργατικές μεγαλοστομίες. τότε μιλάμε για απόλυτη υποκρισία. ¨Οταν καταλήγει και σε σύγκρουση συμφερόντων με τη δημόσια θέση τους , τότε έχουμε και θεσμικό πρόβλημα.Φυσικά, είναι υποκριτές εκείνοι οι πολιτικοί του αντίπαλοι που στο παρελθόν έγιναν dealers ιδιωτικών συμφερόντων εναντίον του Δημοσίου, για πολύ περισσότερα χρήματα και λιγότερη δόξα.
Εδώ όμως υποτίθεται πως δεν έχουμε να κάνουμε με μια ακόμα κυβέρνηση. Αλλά με το ''νέο'', το ''άφθαρτο'' και το ''διαφορετικό'' που εκφράζει η για ''πρώτη φορά Αριστερά''
Κι αυτό όμως, απομένει να φανεί στην πράξη και στην αντιμετώπιση που θα τύχει από τον πρωθυπουργό. Όχι μόνο το πρόσωπο, αλλά και το θεσμικό ζήτημα .
Αυτός καλείται ν' αποδείξει αν τελικά κυβερνά διαφορετικά από όσους προηγήθηκαν, η προτιμά να κρύβεται πίσω από νομικά φύλλα συκής (όπως λέει και το Ποτάμι).
ΥΓ
- Το ζήτημα πολιτικής ηθικής που προκύπτει, ουσιαστικά είναι όμοιο με αυτό των αστών πολιτικών που στο παρελθόν εξαγόραζαν μια έδρα μέσω των προσλήψεων. Και πολύ έξυπνα σήμερα γελοιογράφος σχολιάζει, πως έπρεπε να παίρνει τη μισή προμήθεια αυτός που τους απέλυσε...
Είναι όμως πολύ μικρότερο σε σχέση με την περίπτωση της κας Ζωής Κωνσταντοπούλου που υπερασπίστηκε ως δικηγόρος έναν βιαστή.Γιατί αν για έναν αριστερό πολιτικό και δη ιδεολόγο , η δικηγορία είναι μόνο ζήτημα βιοπορισμού , τότε κάλλιστα μπορεί να υπερασπιστεί έναν έμπορο όπλων, ή ναρκωτικών.
- Ο Κατρούγκαλος ισχυρίστηκε ότι δεν είναι ο πρώτος που ασκεί το επάγγελμα του δικηγόρου από τη θέση του υπουργού.
Ατυχώς μάλιστα αναφέρθηκε στο πρόσωπο του Προκόπη Παυλόπουλου.
Πέρα από την ανακρίβεια (αφού από το 2001 έως το 2008, ίσχυε το ασυμβίβαστο), ουσιαστικά μοιάζει να λέει :
Πέρα από την ανακρίβεια (αφού από το 2001 έως το 2008, ίσχυε το ασυμβίβαστο), ουσιαστικά μοιάζει να λέει :
''Γιατί φωνάζετε; Eίμαστε ίδιοι με τους άλλους ! ''